În municipiul Craiova livrarea se face în aceeași zi de Luni până Vineri pentru comenzile înregistrate și confirmate* până la ora 13:00, cu confirmarea expresă de către un operator MULTISERV a intervalului in care se face livrarea. Pentru comenzile înregistrate și confirmate* după ora 13:00 de Luni până Vineri livrarea se face în termen de 24 de ore cu excepția zilelor de weekend.
În afara municipiului Craiova termenul de livrare este de 48 – 72 ore, din momentul înregistrării comenzii și confirmarea acesteia*.
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 300 lei. Pentru comenzi mai mici de 300 lei, se percepe pentru contravaloarea transportului o taxa de 25 lei in aria de acoperire a curierului, in afara acestei arii se percept taxe suplimentare in funcție de nr. de km suplimentari fata de punctul de lucru al curierului, costul exact fiind afișat pe pagina de Finalizare Comanda.
Toate costurile vor aparea in factura fiscală, separat de costul produselor achiziționate. Factura fiscală este emisă doar după ce plata produselor a fost efectuată.
Contravaloarea transportului va fi suportata in parte de către cumpărător, în baza tarifelor, iar o parte din costul transportului este suportat de noi, MULTISERV ROVINE SRL. Astfel, pentru colete cu valoarea peste 300 Ron clientul nu va plăti nimic pentru transport.
Produsele comandate se livrează in toata tara. Produsele se afla in ambalaj special si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.
In cazul in care nu puteti fi găsit la data si ora stabilite pentru livrare, vei fi apelat la numărul de telefon declarat, in caz contrar, MULTISERV ROVINE SRL va păstra bunurile comandate timp de 3 zile lucrătoare, interval in care va vom contacta din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici de aceasta data nu veti fi găsit, comanda va fi anulata.
In cazuri speciale (produsele comandate nu se afla in stocul nostru, dificultăți de transport) ne rezervam dreptul de a mari corespunzător perioada de livrare.
MULTISERV ROVINE SRL își rezerva dreptul de a nu accepta comenzi si/sau livrări de la anumiți clienți si/sau către anumite adrese.
*O comandă este considerată înregistrată astfel:
- Pentru plata cu cardul online o comandă este considerată înregistrată daca plata cu cardul a fost confirmată de procesatorul de plăți;
- Pentru plata cu ordin de plată online o comandă este considerată confirmată din momentul confirmării plății de către bancă;
- Pentru plata cu numerar o comandă este confirmată din momentul în care aceasta este înregistrată de utilizator. Pentru această metodă de plată, comanda este confirmată după ridicarea produselor de la curier.